Občanská poradna Jaroměř, § 37 - Odborné sociální poradenství
- Poradit
- Rada - dluhy, finance
- Rada - mezilidské vztahy
Území, na kterém je služba poskytována
Ambulantní: Náchod
- Kapacita počet uživatelů/ intervencí: 14
Komu je služba určena
- Osoby v krizi
- Osoby ohrožené sociálním vyloučením pro životní návyky a způsob života vedoucí ke konfliktu se společností a sociálně znevýhodňující prostředí
- Osoby u nichž dochází k ohrožení práv a zájmů trestnou činností jiné fyzické osoby
Věkové skupiny
- 0+ let
Kontaktní údaje na službu
- Identifikátor sociální služby: 7634996
- Druh sociální služby: § 37 - Odborné sociální poradenství
- Adresa: nám. Československé armády 16,55101 Jaroměř
- Telefon: 731 598 850
- E-mail: poradna@charitadk.cz
- Web: www.dk.charita.cz
Popis sociální služby
1. Komu je služba určena
Nezvládáte plnit své finanční závazky? Máte dluhy? Přemýšlíte o podání návrhu na oddlužení?
Máte problémy ve vztahu? Uvažujete o rozvodu, řešíte péči o děti?
Máte problémy s bydlením či v práci? Nebo jste v situaci, se kterou si nevíte rady?
Od toho jsme tu my - Občanská poradna – společně můžeme nalézt řešení problému nebo Vám alespoň můžeme pomoci při rozhodování či nasměrování k nejlepšímu řešení.
Více informací: https://dk.charita.cz/jak-pomahame/op/
2. Smysl, poslání a cíl služby
Občanská poradna poskytuje poradenství lidem v obtížné sociální situaci, kteří nemají dostatek informací pro její řešení, nebo je neumí použít. Poradenství se orientuje na oblast sociálního systému, práva.
Cílem občanského poradenství je zorientovat klienta v jeho situaci, v možnostech řešení situace a prostřednictvím poradenství přispět k řešení situace nebo alespoň ke zmenšení důsledků.
Okruh osob, pro které je služba určena:
- Pro každého od 16ti let věku, který si ve své životní situaci neví rady.
- V důsledku čehož se buď nachází v krizi, nebo je takovým způsobem ohrožen.
3. Nabízené činnosti
Na OP se můžete obrátit v těchto oblastech (nabízené činnosti):
- Soc.dávky a pomoc (např. SSP, hmotná nouze)
- Pojištění (např. důchodové, nemocenské)
- Bydlení (např. oblast nájmu)
- Rodinné a mezilidské vztahy (např. rozvod, výživné, problémové soužití)
- Pracovněprávní
- Majetkoprávní (např. spotřebitelská problematika, dědictví, spoluvlastnictví)
- Finanční problematika (např. dluhy, exekuce, oddlužení)
4. Specifika služby
Na konzultaci se raději objednejte. Pokud nejste objednaní, může se stát, že bude obsazeno.
Objednat se můžete telefonicky, e-mailem či osobně. Stejným způsobem lze schůzku zrušit či přeobjednat. Délka jedné konzultace je obvykle 45 min.
Na začátku konzultace Vám poskytneme informace o naší službě, popovídáme si o vaší situaci, budeme se doptávat, abychom společně našli co nejlepší řešení.
Cílem je, abyste se zorientovali v situaci, našli řešení, případně věděli na koho obrátit.
Časový rozsah poskytování služeb
-
Ambulantní
-
Středa : 8:30-16:00 - 8:30-12:00 12:30-16:00
-
Úhrada za služby
NEPLACENÁ SLUŽBASlužba je ze zákona poskytována bezplatně.
Fakultativní činnost
NEArchitektonická bezbariérovost
ANOschody, výtah
Název poskytovatele
Farní charita Dvůr Králové nad Labem
IČ poskytovatele
43464637
Kontaktní údaje na poskytovatele
- Adresa: Palackého 99,54401 Dvůr Králové nad Labem
- Telefon: 491616381
- E-mail: reditel@charitadk.cz
- Web: www.dk.charita.cz